Consignorin tarjoamat mahdollisuudet
Consignorin Delivery Management -työkalut ja lisäpalvelut tehostavat asiakkaidemme toimintaa ja parantavat asiakaspalvelua, kustannusseurantaa ja laadunvalvontaa.

TEHOKKUUS
Consignorin avulla yrityksenne voi tehostaa lähetysprosessejaan käyttämällä tarpeisiinsa suunniteltua yleisohjelmistoa. Lue lisää.

KUSTANNUSSEURANTA
Consignorin avulla yrityksenne voi seurata kustannuksia ja pitää rahtikulut hallinnassa. Lue lisää.

ASIAKASPALVELU
Ohjelmistossa on kaikki tarvittavat asiakaspalvelutyökalut parhaan mahdollisen käyttökokemuksen tarjoamiseksi. Lue lisää.

LAADUNVALVONTA
Consignorin avulla toimitusten laatu voidaan pitää erinomaisena. Lue lisää.

LISÄPALVELUT
Consignor keskittyy toimitusprosessiin kokonaisuutena, joten sen palvelut tuovat todellisia etuja sekä yrityksellenne että sen asiakkaille. Lue lisää.
Perusmalli ja silti mukautettu
Consignor on yleisohjelmisto. Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki ohjelmistoinnovaatiomme ovat kaikkien Consignorin käyttäjien saatavilla. Käyttäjien tarpeet ovat usein samat, olipa lähetyksiä sitten paljon tai vain muutama. Suurin osa asiakkaistamme käyttää Consignorin vakioversiota, mutta Consignor voidaan myös mukauttaa asiakkaan yksilöllisiin lähetystarpeisiin.

3 ja 4PL
Consignor soveltuu joustavuutensa, luotettavuutensa ja laatunsa ansiosta erinomaisesti käytettäväksi suurissa varastotiloissa, joissa käsitellään tuhansia paketteja tunnissa. Lue täältä, kuinka 3PL Aditro Logistics käyttää Consignoria.

Suoratoimituspalveluiden tarjoajat
Jos yrityksenne käyttää suoratoimituksia tarjoavien yritysten (drop ship vendor, DSV) palveluita, Consignor voi yhdistää eri palveluntarjoajilta tulevat lähetykset, jolloin lähetyksistä saa paremman kokonaiskuvan ja niitä on helpompi seurata.

Saapuvat lähetykset
Consignor soveltuu erinomaisesti saapuvien lähetysten valmisteluun sisäistä jakelua varten, sillä ohjelmiston avulla lähetykset voidaan skannata ja niihin voidaan lisätä uudet osoitetarrat. Saapuvista lähetyksistä saa näin paremman yleiskuvan, paketteja voidaan seurata ja niistä voidaan ilmoittaa yrityksen sisäiselle vastaanottajalle joko sähköpostitse tai tekstiviestillä. Katso täältä, miten St. Olavin sairaala käyttää Consignoria saapuville lähetyksilleen.