Customer Service symbol

 Asiakaspalvelu

Kaikki tarvittavat työkalut parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen luomiseen.

Tracking Symbol

LÄHETYSTEN SEURANTA

Seuranta on nykyisin olennainen osa tuotteiden ja pakettien toimitusta. Consignor Portal on pilvipohjainen palvelu, johon lähetysten tiedot päivittyvät automaattisesti. Voit tarkistaa sen kautta lähetysten tilan. Lisätietoja lähetysten seurannasta.

Notification Symbol

ILMOITUKSET ASIAKKAILLE

Asiakkaat odottavat saavansa lähetyksiään koskevia tietoja. Consignorissa asiakkaille voidaan lähettää lähetyksiä koskevia ilmoituksia joko tekstiviestitse tai sähköpostitse. Yrityksesi voi itse päättää ilmoitusten sisällön ja lähetysajankohdan, joten ilmoituksia voidaan lähettää sekä asiakkaiden että yrityksesi tarpeiden mukaisesti. Lisätietoja ilmoituksista.

Return Management Symbol

HELPPO PALAUTUSTENHALLINTA

Consignorin Return Management -palvelun avulla yrityksesi voi tehdä tuotteiden palauttamisesta asiakkaille vaivatonta. Toiminnon avulla palautettuja tuotteita on helpompi hallita, ja voitte tarkistaa helposti, kuinka monta palautuslähetystä on matkalla. Myös palautusten käsittelyn työvaiheet on helppo optimoida. Lisätietoja Return Management -palvelusta.

Action Center Symbol

ENNAKOIVAT TOIMINNOT PARANTAVAT ASIAKASPALVELUA

Consignorin Action Centerin työkalujen avulla yrityksesi voi palvella asiakkaitaan entistä paremmin. Järjestelmä voi esimerkiksi ilmoittaa asiakkaalle, jos paketti vaurioituu kuljetuksen aikana, tai rekisteröidä tiettyjen lähetysten pakolliset varmistukset. Näin asiakas saa aina tiedon, jos lähetysprosessissa esiintyy ongelmia. Lisätietoja Action Centeristä.