Home · Consignor Platform · Customer Service · Action Center
Cost Tracking symbol

Ennakoimalla parempaa asiakaspalvelua

Consignorin Action Centerin avulla asiakaspalvelua voidaan parantaa monin tavoin. Asiakkaille voidaan esimerkiksi lähettää lähetyksiä koskevia ilmoituksia tai asiakas voi tarkastella lähetysten seurantatietoja. Action Center antaa myös kokonaiskuvan kuljetusliikkeistä ja noutopisteistä.

Action Centerin avulla voidaan lähettää ilmoituksia asiakkaille ja tarkastella lähetyksiä ja ajoja.

MITEN

  • Action Center on Consignor Portalin toiminto.
  • Action Center on yhteydessä Scan Appiin.
  • Scan App asetetaan Action Centerissä.
  • Scan App lähettää tiedot skannauksista, allekirjoituksista ja GPS-tiedoista Action Centeriin.

MIKSI

  • Asiakkaat pysyvät ajan tasalla tilauksista ja tarjouksista.
  • Ennakoinnin avulla asiakkaat saavat parempaa palvelua.
  • Parantaa yrityksesi asiakaspalvelua.
  • Seurantatiedot ovat helposti käytettävissä.
  • Kokonaiskuva kuljettaja- ja kapasiteettitiedoista.
  • Käynnissä olevien lähetysten hallinta.
  • Reaaliaikaisten tietojen perusteella on helpompi tehdä päätöksiä.

MIKÄ CONSIGNORIN ACTION CENTER ON?

Action Center on Consignor Portalin toiminto, jonka avulla voit seurata lähetyksiä ja hallita toimituksia. Action Centerissä voidaan raportoida ja asettaa tapahtumia ja kuljettajia. Apuna voit käyttää Consignorin Scan App -skannaustyökalua.

Action Centeriä käyttämällä:

  • Voit asettaa kuljettajille/edustajille tapahtumia.
  • Voit luoda viivakoodeja koskevia sääntöjä, esim. skannatussa viivakoodissa on oltava 20 merkkiä.
  • Voit seurata Scan App -sovellusta käyttäviä kuljettajia/edustajia reaaliaikaisesti.
  • Saat tarkat tiedot niistä kuljettajista/edustajista, jotka ovat kirjautuneet Scan App -sovellukseen ja ovat valmiita vastaanottamaan lähetyksiä.
  • Näet tiedot kuljettajien kapasiteetista. Tästä on hyötyä, jos esimerkiksi tarvitset asiakasnoutoa varten tiedon lähimmästä kuljettajasta, joka on vapaana.
  • Voit lähettää tekstiviesti- ja sähköposti-ilmoituksia asiakkaille eri tapahtumista, esimerkiksi kun lähetys on lastattu autoon tai on valmis lähetettäväksi. Nämä ovat hyödyllisiä tietoja toimitusta odottavalle asiakkaalle.
  • Voit viedä tiedostoja ulkoisiin järjestelmiin esimerkiksi seuraavissa muodoissa: xml, json ja csv. Näin tietoja voidaan hyödyntää esimerkiksi ERP- ja WMS-järjestelmissä.

ACTION CENTERIN TOIMINTATAPA

Pääset Action Centeriin kirjautumalla Consignor Portaliin. Action Centerissä voit tehdä Scan Appiin liittyviä asetuksia ja kutsua uusia edustajia.

Action Centerissä voit asettaa Scan Appiin tapahtumia, joiden yhteydessä Consignor lähettää automaattisesti ilmoituksen asiakkaalle. Ilmoitusten sisältö voi olla mikä tahansa. Niiden avulla voit esimerkiksi ilmoittaa, jos lähetys myöhästyy tai on vaurioitunut, tai voit hyödyntää niitä tarjouskampanjoiden markkinoinnissa.

Scan Appin avulla voit lisäksi seurata lähetyksiä ja kuljettajia, sillä sovellus lähettää tiedot skannauksista, allekirjoituksista ja GPS-tiedoista Action Centeriin. Jos saat esimerkiksi uuden noutopyynnön, voit helposti tarkistaa lähimpänä olevan kuljettajan sijainnin Action Centerin reaaliaikaisen seurantatyökalun avulla. Se on kätevä työkalu suunnitteluun ja kapasiteetinhallintaan. Action Centerin reaaliaikaiset tiedot auttavat paitsi pitämään asiakkaat ajan tasalla, myös tekemään päätöksiä.

 

Kerromme mielellämme lisää Action Centeristä. Voit ottaa meihin yhteyttä täällä.

 

Consignorin Action Centeristä on lisätietoja myös sivustomme Help Center.