Home · Consignor Platform · Customer Service · Parcel tracking
Cost Tracking symbol

Käytä Consignor Portalia seurantaan ja muihin toimintoihin

Asiakkaat haluavat seurata lähetystensä tilaa. Consignor Portalin avulla lähetysten seuranta käy sekä sinulta että asiakkailtasi nopeasti ja helposti. Consignor Portalissa on myös muita asiakaspalvelua helpottavia työkaluja.

Parcel tracking

MITEN

  • Consignor Portal on pilvipohjainen palvelu, jota sinä ja asiakkaasi voitte käyttää kaikilla tavallisilla verkkoselaimilla.
  • Consignor Portal kokoaa tiedot kaikista yrityksesi lähetyksistä.
  • Consignor Portalissa voit seurata lähetyksiä ja kuljetusliikkeitä.
  • Raporttien avulla saat kokonaiskuvan yrityksesi lähetyksistä.

MIKSI

  • Lähetysten tiedot ovat aina ajan tasalla.
  • Selainpohjainen käyttö.
  • Kokonaiskuva lähetystoiminnasta.
  • Lähetysten nopea seuranta.
  • Parantaa yrityksesi asiakaspalvelua.
  • Kuljetusliikkeiden reaaliaikainen seuranta.
  • Raportteja ja tilastotietoja voidaan käyttää analyyseihin ja neuvotteluihin kuljetusliikkeiden kanssa.

MITEN CONSIGNOR PORTAL TOIMII

Consignor Portal on pilvipohjainen verkkopalvelu, johon Consignorissa luotujen lähetysten tiedot päivittyvät automaattisesti. Kaikki lähetystiedot päivitetään automaattisesti Consignor Portaliin, ja tiedot ovat käytettävissä kaikilla tavallisilla verkkoselaimilla. Voit kirjautua Consignor Portaliin missä ja milloin vain – riittää, että käytössäsi on internetyhteys.

 

LÄHETYSTEN SEURANTA CONSIGNOR PORTALISSA

Voit tarkistaa Consignor Portalissa haluamiesi lähetysten tilan. Jos haluat tarkastella vain tiettyjä lähetyksiä, voit asettaa suodattimen, jolla näytetään vaikkapa vain toimittamattomat lähetykset.

Jos haluat seurata lähetystä Consignor Portalissa, kirjaudu sisään ja kirjoita hakukenttään tilausnumero tai muut lähetystä koskevat tiedot. Tämän jälkeen näet lähetyksen sijainnin ja tilan. Näin yrityksesi asiakaspalvelu voi välittää asiakkaille tiedot lähetysten tilasta nopeasti. Voit tarkastella lähetysten tilaa myös Consignor Portalin lähetys- ja pakettiraporttien sekä Radar report -toiminnon avulla. Raportit antavat sinulle kokonaiskuvan lähetyksistä. Kaikki seurantatiedot ja raportit voidaan ladata Consignor Portalista esimerkiksi .csv-muodossa ja ne voidaan viedä muihin järjestelmiin.

Voit lähettää asiakkaille lähetyksen seurantalinkin, jolloin he voivat seurata toimituksensa tilaa itse. Linkki voidaan lähettää sähköposti- tai tekstiviesti-ilmoituksella. Jos haluat lähettää seurantalinkin Consignorin sijaan yrityksesi oman järjestelmän kautta, sekin onnistuu. Asetamme Consignor-palvelun viemään tiedot Consignor Portalista haluamaasi järjestelmään. Tämän jälkeen järjestelmää käytetään seurantalinkin sisältävien sähköpostien ja tekstiviestien lähettämiseen.

 

REAALIAIKAINEN SEURANTA CONSIGNOR PORTALISSA

Lähetysten seurannan lisäksi voit seurata Consignor Portalissa myös Scan Appia käyttäviä kuljetusliikkeitä. Kuljetusliikkeiden reaaliaikaisesta seurannasta on hyötyä esimerkiksi silloin, jos saat uuden noutopyynnön ja haluat tarkistaa lähimpänä olevan kuljettajan sijainnin. Tämä tehostaa toimintaa ja optimoi kapasiteetin hallintaa.

 

CONSIGNOR PORTALIN RAPORTIT JA TILASTOTIEDOT

Consignor Portalissa on erilaisia raportteja ja tilastotietoja. Ne antavat hyvän kokonaiskuvan kaikista kuljetuksessa olevista, toimitetuista ja palautetuista lähetyksistä. Raportteja voidaan käyttää eri tarkoituksiin, kuten analyyseihin, maantieteellisten tilastojen ja eniten käytettyjen kuljetusliikkeiden tietojen tarkasteluun sekä laskujen seurantaan. Lue lisää Consignor Portalin raporteista ja tilastotiedoista täältä.

 

Jos haluat seurata yritykseesi saapuvia lähetyksiä, voit yhdistää Consignor Portalin Consignor Inboundiin. Lue lisää Consignor Inboundista täältä.

 

Kerromme mielellämme lisää lähetysten seurannasta ja Consignor Portalista. Voit ottaa meihin yhteyttä täällä.

 

Consignor Portalista on lisätietoja myös sivustomme Help Center.