Oikeanlaisten toimitusvaihtoehtojen näyttäminen verkkokaupassa

Puolet verkkokauppojen asiakkaista poistuu kaupasta sopivien toimitusvaihtoehtojen puuttumisen vuoksi. Consignorin Ship Advisor -toiminnon avulla yrityksenne voi vastata asiakkaiden tarpeisiin tarjoamalla heille parhaiten sopivat toimitusvaihtoehdot verkkokaupassaan.

Katso tästä lyhyestä videosta, miten Ship Advisor toimii.

MITEN

  • Ship Advisor on verkkopalvelu, joka yhdistetään verkkokauppaanne APIn kautta.
  • Se laskee asiakkaan kannalta parhaat toimitusvaihtoehdot ostoskorin sisällön ja toimitusosoitteen perusteella.
  • Ship Advisor integroidaan verkkokauppaanne.

MIKSI

  • Helppo integroida.
  • Näyttää asiakkaan tarpeisiin parhaiten sopivat toimitusvaihtoehdot.
  • Yrityksenne verkkomyynti kasvaa.
  • Asiakkaanne pysyvät uskollisina.
  • Toiminto pysyy ajan tasalla uusimmista rahtimaksuista.

MIKÄ CONSIGNORIN SHIP ADVISOR ON?

Ship Advisor on Consignorissa oleva työkalupaketti, jonka avulla yrityksenne voi näyttää parhaat toimitusvaihtoehdot verkkokauppansa kassalla. Ship Advisor laskee eri toimitusvaihtoehdot toimitusosoitteen ja ostoskorin sisällön perusteella. Oikeanlaisten toimitusvaihtoehtojen tarjoaminen on kuluttajien kannalta tärkeää, kun nämä valitsevat, missä tekevät ostoksensa. Näin yrityksenne voi pitää verkkokauppansa asiakkaat tyytyväisinä ja uskollisina ja samalla kasvattaa myyntiään.

Ship Advisor kertoo asiakkaille kunkin lähetystavan kustannukset ja toimitusajat. Näin asiakkaan on helpompi valita, mikä toimitusvaihtoehto sopii hänelle parhaiten.

 

TOIMINTAPERIAATE

Ship Advisor integroidaan yrityksenne verkkokaupan maksuvaiheeseen. Tällöin se laskee asiakkaalle parhaiten sopivat toimitustavat Consignorissa käyttämienne kuljetusliikkeiden palveluiden perusteella.

Ship Advisor on osa Consignor-ohjelmistoa, mutta toimii kuitenkin erillään Consignorista. Ship Advisor vaihtaa tietoja verkkokauppanne kanssa APIn avulla. Näin se saa tiedot ostoskorin sisällöstä, toimitusosoitteesta, tilauksen pakkaustavasta ja käyttämistänne kuljetusliikkeistä laskeakseen näiden tietojen pohjalta asiakkaalle parhaiten sopivat toimitustavat. Laskelmien tulokset siirretään verkkokauppaan suoraan APIn kautta, joten asiakas voi heti valita tarpeisiinsa parhaiten sopivan vaihtoehdon.

Ship Advisor voidaan integroida myös muihin järjestelmiin. Jos yrityksenne on vähittäistavarakauppa ja haluatte laskea rahtikuluihin liittyviä kyselyitä, voitte tehdä tämän suoraan ERP-järjestelmässänne.

 

JÄTTÖPISTEET, RAHTIKULUT JA OMAT TOIMITUSPISTEET

Kuljetusliikkeet saattavat tarjota erilaisia toimitusvaihtoehtoja esimerkiksi maantieteellisen sijainnin tai palvelutason perusteella. Ship Advisor muistaa kaikki vaihtoehdot ja näyttää asiakkaille vain heidän kannaltaan mielekkäimmät palvelut. Asiakkaalle kerrotaan myös eri vaihtoehtojen rahtimaksut. Hinta lasketaan kuljetusliikkeen kanssa solmimanne sopimuksen perusteella, joten voitte helposti antaa alennuksia tai laskuttaa lisäpalveluista.

Lisäksi voitte Ship Advisor -toiminnon avulla tehdä omasta fyysisestä kaupastanne noutopisteen tai jopa tarjota omia rahtipalveluitanne lähialueella. Tässä yhteydessä Consignorin Scan App -sovellusta voidaan hyödyntää lähetysten skannaamiseen ja seurantaan. Lisätietoja Scan App -sovelluksesta on täällä.

Ottakaa meihin yhteyttä, jos teillä on jotakin kysyttävää Consignorin Ship Advisor -toiminnosta. Voitte ottaa meihin yhteyttä täällä.

Consignorilla tehtävästä tulostamisesta on lisätietoja myös sivustomme Help Center.