Home · Consignor Platform · Efficiency · Integrations
Cost Tracking symbol

Integrointi Consignoriin

Riippumatta siitä, mitä ERP-, WMS- tai verkkokaupparatkaisua yrityksesi käyttää, se voidaan integroida Consignoriin.

Katso, kuinka tämä verkkokauppa käyttää Consignoria ERP-integraation kautta.

MITEN

  • Valitse yrityksesi tarpeisiin parhaiten soveltuva integrointitapa.
  • Integrointi Consignoriin tapahtuu yrityksenne tarpeista riippuen joko täysin tai osittain automatisoidusti.
  • Consignor auttaa integroinnin toteuttamisessa.

MIKSI

  • Kun yrityksen järjestelmät on integroitu Consignoriin, tilaustietoja ei tarvitse syöttää uudelleen manuaalisesti lähetyksiä käsiteltäessä.
  • Tietojen laatu paranee.
  • Automaattinen lähetystietojen välitys kuljetusliikkeille ja standardinmukaiset lähetystarrat.
  • Kaikkien kuljetusliikkeiden seurantatiedot helposti käytettävissä.
  • Täysin automatisoidulla integroinnilla yrityksesi voi jatkaa omien järjestelmiensä käyttöä.
  • Osittain automatisoidulla integroinnilla lähetyksiin voidaan lisätä tietoja myöhemmin.

YRITYKSEN JÄRJESTELMÄN INTEGROINTI CONSIGNORIIN

Suosittelemme integroimaan Consignorin yrityksen käyttämään taustajärjestelmään, sillä tällöin tilaustietoja ei tarvitse syöttää uudelleen manuaalisesti lähetyksiä käsiteltäessä. Suurin osa asiakkaistamme käyttää Consignoria integroituna omiin taustajärjestelmiinsä. Koska Consignor voidaan integroida kuljetusliikkeen järjestelmistä sekä ERP-, WMS- ja verkkokaupparatkaisuista riippumatta, se soveltuu sekä pienten, aloittelevien verkkokauppojen että suuria keskusvarastoja käyttävien ja tuhansia paketteja tunnissa käsittelevien yritysten käyttöön. Katso täältä kaikki ERP-, WMS- ja verkkokauppajärjestelmät, jotka ovat integroitavissa Consignorin kanssa.

Katso täältä Consignor Integrator -kumppanimme, jotka ovat integroinnin asiantuntijoita.

Täysin tai osittain automatisoitu integrointi

Integrointi Consignoriin tapahtuu yrityksenne tarpeista riippuen joko täysin tai osittain automatisoidusti. Integrointi tehdään tiedostonsiirrolla, SQL-viennillä tai Consignor APIa käyttämällä.

Täysin automatisoidun integroinnin jälkeen yrityksesi voi jatkaa nykyisten ERP-, WMS- tai verkkokauppajärjestelmiensä käyttöä lähetysten käsittelyssä. Consignor toimii järjestelmän taustalla eräänlaisena ”mustana laatikkona”, jota ohjataan komennoilla.

Täysin automatisoidun integroinnin tärkeimpiä etuja ovat, että lähetystietoja ei tarvitse syöttää uudelleen ja että henkilöstön ei tarvitse opetella uuden järjestelmän käyttöä. Kun käytössä on kumpaankin suuntaan tietoja siirtävä integroitu järjestelmä, myös taustajärjestelmän seurantatietoihin pääsee käsiksi suoraan. Osittain automatisoitu integrointi mahdollistaa joidenkin tietojen vaihdon taustajärjestelmän ja Consignorin välillä. Lähetykset on kuitenkin viimeisteltävä suoraan Consignorissa.

Osittain automatisoidun integroinnin etuna on, että lähetystietoihin voidaan tehdä lisäyksiä tai korjauksia suoraan Consignorissa. Kun esimerkiksi käsittelet tilausta taustajärjestelmässä ja käytössäsi ei ole kaikkia tarvittavia tietoja, voit lisätä ne myöhemmin suoraan Consignorissa.

 

Kerromme mielellämme lisää Consignorin integroimisesta yrityksesi järjestelmiin. Voit ottaa meihin yhteyttä täällä.

 

Integroinnista on lisätietoja myös sivustomme Help Center.