Haluamme varmistaa, että asiakkaidemme käytössä on markkinoiden kilpailukykyisin Delivery Management -ratkaisu joten kehitämme Consignoria jatkuvasti ja lisäämme siihen uusia, hyödyllisiä ominaisuuksia. Tässä artikkelissa teknologiajohtaja Mattias Gredenhag kertoo Consignorin uusista ja tulevista ominaisuuksista.

Consignor ottaa käyttäjien tarpeet vakavasti. Koska asiakkaitamme on eri aloilla yli 10 000, saamme uusia kehitysehdotuksia ja ideoita joka päivä. Mattias Gredenhagin johdolla tutkimus- ja kehitystiimimme takaa käyttäjille mahdollisimman kilpailukykyisen ja luotettavan Delivery Management -ratkaisun.

”Kuuntelemme asiakkaitamme ja kumppaneitamme, ja heidän palautteensa on tärkeää alustan kehityksen kannalta. Tämä koskee kuljetusliiketietokantaa, johon lisätään nyt valtavasti uusia kuljetusliikkeitä ja -palveluja, sekä itse alustaa, joka saa jatkuvasti uusia ominaisuuksia. Näin käyttäjät voivat Consignorin työkaluilla tarjota parhaan jakelukokemuksen ja asiakaspalvelun”, Mattias Gredenhag kertoo.

Mattias Gredenhagin johtama tiimi on julkaissut juuri useita uusia ominaisuuksia, ja lisää on tulossa vuoden 2019 aikana.

Consignorin uudet ominaisuudet
Consignor-alustaan on äskettäin lisätty seuraavat ominaisuudet hallinnan, yleiskatsausten ja suunnittelun sekä asiakaspalvelun kehittämiseksi:

  • Carrier Performance -raportit: Consignorin Carrier Performance -työkalun avulla yrityksesi saa selkeän kokonaiskuvan toimitusten tarkkuudesta, eli myöhästyneiden, ajallaan toimitettujen ja etuajassa toimitettujen lähetysten määristä. Työkalu mittaa tarkkuutta yrityksen eri kuljetusliikkeiden kanssa tekemien palvelutasosopimusten perusteella.
  • Tekoälyyn perustuvat saapumisaika-arviot: Consignorin uusi arvioitu saapumisaika (ETA) -ominaisuus perustuu tekoälyyn, koneoppimiseen ja dataan monista aiemmista samanlaisista lähetyksistä. Se arvioi, milloin lähetys voisi realistisesti olla perillä. Tämä kätevä työkalu vastaa verkkokauppojen asiakkaiden vaatimuksiin saada enemmän tietoa toimitusprosessista ja auttaa kuljetusliikettä toimimaan proaktiivisesti, jos lähetys näyttää myöhästyvän.
  • Koostenäytön parannukset: Consignor Portalin koostenäyttöä on parannettu, ja siinä näkyy nyt myös käynnissä olevien lähetysten ja palautusten määrä. Lisäsimme myös suoran linkin koostenäytön seurantaosiosta suodatettuihin raportteihin, jotta yksittäisten lähetysten katselu on helpompaa.
  • Personoi Consignor Portal: Tee oma teemasi Consignor Portalissa. Määritä värimalli ja lisää oma logo niin Consignor Portal näyttää omalta. Tämä on loistava tapa tuoda yrityksesi identiteetti Consignor Portaliin ja saada se näyttämään tutulta käyttäjille. Lisätietoja Consignor Portal teemoista täällä.
  • Reitinsuunnittelu Scan App -sovelluksessa: Jos kuljetusliikkeellä ei ole reitinsuunnittelujärjestelmää, se voi nyt suunnitella jakelureittejä Scan App -sovelluksessa. Julkaisimme uusimmassa Scan App -versiossa betaominaisuuden, jolla kuljettajat voivat luoda optimaalisen reitin päivän kuljetusten perusteella ja Googlen sovellusliittymien avulla. Kokeile sitä jo tänään!

Consignorin tulevat ominaisuudet
Kehitystyö jatkuu, ja vuoden 2019 aikana on luvassa seuraavia uusia ominaisuuksia. Ne parantavat hallintaominaisuuksia, käyttökokemusta ja asiakaspalvelua:

  • DIY Shipping Rules: Haluamme antaa käyttäjille mahdollisimman paljon sananvaltaa Consignorissa, joten tarjoamme heille nyt mahdollisuuden luoda Consignorissa omia lähetyssääntöjään uudella, helppokäyttöisellä GUI:llä (Graphical User Interface). Lähetysten hallintasääntöjen luominen tai muokkaaminen ei siis ole enää vain Consignorin varassa.
  • Ship Advisor 2.0: Haluamme parantaa asiakkaiden maksukokemusta uusilla sovellusliittymillä, jotka voidaan integroida helposti verkkokauppoihin. Sovellusliittymillä verkkokaupat saavat yhteyden Consignor-työkaluihin, joilla asiakkaiden maksukokemusta voidaan parantaa esimerkiksi näyttämällä nopeimmat, halvimmat tai sopivimmat toimitusvaihtoehdot. Samalla ryhdyimme yhteistyöhön Klarnan kanssa ja pyrimme nyt integroimaan Consignorin suoraan Klarna Checkoutiin (KSS). Näin Consignor ja verkkokauppa voidaan integroida saumattomammin, luotettavammin ja joustavammin, ja Consignor-kuljetusliiketietokannan arvo välittyy loppuasiakkaalle saakka.

Toivomme, että näistä uusista työkaluista ja innovaatioista on sinulle hyötyä. Jos haluat lisätietoja, voit lukea asiasta lisää Help Centerissä tai ottaa meihin yhteyttä saman tien.

”Meille on tärkeää panostaa jatkuvasti lisää alustan kehittämiseen, jotta pysymme mukana Delivery Management -ratkaisujen kovassa kilpailussa ja voimme tarjota asiakkaille viimeisimmät lähetysohjelmistot. Consignorin käyttäjät voivat luottaa siihen, etteivät heidän tarpeensa ole koskaan liikaa palvelullemme, vaan Consignor-alusta kehittyy heidän mukanaan”, toteaa Mattias Gredenhag.

Faktoja

  • Consignorin 165 työntekijästä 70 työskentelee ohjelmistokehityksessä.
  • Omat tiimimme valvovat Consignorin järjestelmiä ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä, joten järjestelmät ovat aina käytettävissä ja mahdollisimman vakaat.
  • Consignor-alustaan lisätään viikoittain uusia kuljetusliikkeitä.
  • Consignorilla on maailman suurin kuljetusliiketietokanta. Katso kaikki kuljetusliikkeet täältä.

 


Teksti: Consignor, news@consignor.com
Pidämme sinut ajan tasalla kuljetusasioissa. Seuraa Consignoria linkedin logo