Mover

“Siksi Consignorin kaltainen järjestelmä on meille erittäin tärkeä, sillä voimme aina luottaa sen toimivuuteen. Lisäksi se auttaa meitä säästämään aikaa päivittäisissä työtehtävissä. Säästyneen ajan voimme käyttää asiakaspalvelumme kehittämiseen.”

Kent Medom
IT- ja markkinointipäällikkö, Curvii

Curvii: Consignor optimoi jakeluprosessimme, mikä vapauttaa resursseja asiakaspalveluun

Curvii.dk haluaa tarjota asiakkailleen poikkeuksellisen hyvän ostokokemuksen. Lupauksen lunastamiseksi jakeluprosessin on toimittava sujuvasti, ja tämän varmistamisessa Consignor on merkittävässä roolissa.

Curvii on naisten pluskokoiseen muotiin keskittynyt verkkokauppa, joka haluaa tarjota asiakkailleen odotukset ylittävän osto- ja palvelukokemuksen.

Asiakaspalveluun panostaminen näkyy muun muassa siinä, että Curviin työntekijät mittaavat kaikki myynnissä olevat vaatteet, ja tarkat mitat lisätään verkkokaupan tuotekuvauksiin. Curvii on huomioinut asiakkaansa myös ottamalla käyttöön oman esittelytilan, jonne on mukava tulla sovittamaan vaatteita kaikessa rauhassa.

Hyvin toimiva jakeluprosessi on kaiken a ja o, jotta asiakkaitten ostokokemus olisi mahdollisimman onnistunut. Consignorin rooli on ollut tässä merkittävä.

Joustava järjestelmä sujuvoittaa varaston työnkulkua
Curvii käyttää Consignoria päivittäin lähetysten käsittelyyn ja asiakaspalvelun tukitehtäviin, ja järjestelmä sujuvoittaakin monia varaston työprosesseja.

IT- ja markkinointipäällikkö Kent Medom sanoo: “Olemme kehittäneet ratkaisun, joka siirtää automaattisesti osoitetiedot sisältävän tiedoston Consignoriin, kun tilaus on hyväksytty lähetettäväksi. Muutamaa sekuntia myöhemmin pakettiin kiinnitettävä osoitetarra on valmis tulostettavaksi. Prosessissa ei ole koskaan ilmennyt ongelmia, ja minun on vaikea kuvitella, miten sitä voitaisiin enää kehittää tämän paremmaksi.”

Curviilla käytössä oleva Consignor-ratkaisu ei edellytä varastotyöntekijöiltä teknistä osaamista. Riittää, kun he skannaavat tilauslomakkeen viivakoodin, jonka jälkeen automaattiset prosessit huolehtivat lopusta.

“Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme odotukset ylittäviä ostokokemuksia. Jotta onnistuisimme tässä, meidän on todella panostettava asiakaspalveluun. Siksi Consignorin kaltainen järjestelmä on meille erittäin tärkeä, sillä voimme aina luottaa sen toimivuuteen. Lisäksi se auttaa meitä säästämään aikaa päivittäisissä työtehtävissä. Säästyneen ajan voimme käyttää asiakaspalvelumme kehittämiseen”, Kent Medom toteaa.

Tukee kasvua ulkomaille
Valtaosa Curviin asiakkaista on Tanskasta, mutta jos yritys jatkossa haluaa ottaa osansa kansainvälisistä markkinoista, Consignor on valmiina auttamaan.

“Consignor helpottaa merkittävästi ulkomaanlähetysten käsittelyä. Aiemmin tämä vaati monia työvaiheita, ja lisäksi rahtikulut olivat kalliit eikä ulkomaanlähetyksille ollut saatavilla seurantajärjestelmää. Nyt kun käytössämme on Consignor, prosessi on paljon virtaviivaisempi, ja myös ulkomaanlähetysten seuranta on mahdollista. Asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä, että voimme ilmoittaa tilauksille maakohtaiset toimitusajat”, Kent Medom kertoo.


Teksti: Consignor, news@consignor.com
Pidämme sinut ajan tasalla kuljetusasioissa. Seuraa Consignoria linkedin logo

Faktoja

  • Curviin varasto ja esittelytila sijaitsee Ikastissa, Tanskassa. Yrityksessä työskentelee 13 henkilöä.
  • Curvii lähettää vuodessa noin 25 000 pakettia, joista noin 400 ulkomaille. Ulkomaanlähetysten määrä on kasvamassa.
  • Curvii on ottanut Consignor On-Premises -ratkaisun käyttöön Ikastin varastollaan.
Consignor