Incover

Consignor tehostaa henkilöstömme työskentelyä sekä asiakaspalvelussa että varastossa. Samalla tuhannet asiakkaamme voivat seurata pakettilähetyksiään sivustoillamme – seurantatiedot noudetaan suoraan Consignor Portalista. Tämä lyhentää tilausten käsittelyaikaa ja tarkoittaa sitä, että voimme lähettää paketit nopeammin ja edullisemmin.

Jesper Hvejsel
CEO, inCover

inCover: Säästämme aikaa ja rahaa lähettämällä paketit Consignorin kautta

Ilmainen kuljetus, nopeat toimitukset ja erinomainen asiakaspalvelu ovat inCover-verkkokaupan avainsanoja. Kauppa myy älypuhelimien ja tablettitietokoneiden lisätarvikkeita verkossa. inCover käyttää Consignor-ohjelmistoa lähetyksilleen, sillä se täyttää heidän korkeat vaatimuksensa.

inCover.dk on kasvanut pienestä, vuonna 2009 perustetusta verkkokaupasta tärkeäksi pohjoismaiseksi online-markkinapaikaksi. Yrityksellä on verkkokaupat sekä Tanskassa että Norjassa, 30 työntekijää ja yli 52 000 lähetystä vuodessa. inCoverin tavoitteena on antaa asiakkailleen paras mahdollinen asiakaskokemus, kun nämä lähettävät älypuhelimien ja tablettien lisätarvikkeita Internetin kautta. Consignor-ohjelmisto tukee tätä tavoitetta erinomaisesti.

Consignor helpottaa lähettämistä. Ohjelmiston avulla voimme automaattisesti tilata kuljetukset lähetyksillemme heti, kun tilaus saapuu. Voimme myös tulostaa lähetystarrat yksinkertaisesti skannaamalla tilaukset, ja pakettien seuranta on helppoa ja nopeaa. Consignor tehostaa henkilöstömme työskentelyä sekä asiakaspalvelussa että varastossa. Samalla tuhannet asiakkaamme voivat seurata pakettilähetyksiään sivustoillamme – seurantatiedot noudetaan suoraan Consignor Portalista. Tämä lyhentää tilausten käsittelyaikaa ja tarkoittaa sitä, että voimme lähettää paketit nopeammin ja edullisemmin” yrityksen CEO Jesper Hvejsel kuvailee.

Paitsi että inCover säästää aikaa lähettämällä Consignorin kautta, yritys käyttää ohjelmistoa myös kuljetusliikkeiden laskutusvirheiden vähentämiseen ja säästää näin rahaa. Jesper Hvejsel kertoo:

Consignorin avulla voimme noutaa kaikki lähetystiedot ja verrata niitä kuljetusliikkeiden laskuihin. Näin emme maksa liikaa rahtikuluja.”

inCoverilla on suuria suunnitelmia tulevaisuuden varalle. Yritys haluaa tulla Pohjoismaiden suurimmaksi älypuhelimien ja tablettitietokoneiden lisätarvikkeiden verkkokauppiaaksi ja valloittaa muunkin Euroopan. Jälleen kerran Consignor on tässä merkittävä etu.

”Tulevaisuudessa haluamme laajentaa inCoveria Ruotsiin, Suomeen, Isoon-Britanniaan, Saksaan, Ranskaan, Espanjaan ja Italiaan. Consignor on meille ässä hihassa, sillä sen avulla voimme helposti ja nopeasti aloittaa yhteistyön uusien kuljetusliikkeiden kanssa eri maissa. Consignorissa meidän ei tarvitse ohjelmoida juuri lainkaan eikä tehdä kuljetusliikkeiden asetuksia itse. Consignor antaa meille siis vapauden tehdä oikeita päätöksiä”, Jesper Hvejsel toteaa.

inCover käyttää Consignor On-premises -palvelua, joka on yksi Consignorin kolmesta versiosta. Kaikilla kolmella versiolla on omat etunsa erityyppisille yrityksille, mutta ohjelmistot ovat keskeisiltä osiltaan samanlaisia. Consignor On-premises on integroitu inCoverin ERP-järjestelmään, Selveoon. Tämä tarkoittaa sitä, että yrityksen varastotyöntekijät eivät varsinaisesti edes näe Consignoria, vaan kaikki sen ominaisuudet on integroitu suoraan ERP-järjestelmään. Näin inCoverin henkilöstö voi käyttää juuri sitä järjestelmää, johon se on tottunut. inCoverin asiakaspalvelu käyttää Consignor Portalia pakettien seurantaan. Consignor on siis integroitu inCoverin lähetysprosessin eri vaiheisiin.

Vaihe vaiheelta – miten Consignor on integroitu inCoverin lähetysprosessiin

  1. inCoverin asiakkaat tekevät tilauksensa verkkokaupassa.
  2. Verkkokauppa on integroitu Consignoriin, joten inCover voi tilata lähetysten noudon automaattisesti, ja lähetystiedot lähetetään kuljetusliikkeelle välittömästi.
  3. inCoverin varaston noudoista vastaava työntekijä noutaa tavarat ja tulostaa lähetystarrat Consignorin kautta skannaamalla tilaustunnuksen. Osoitetarrat kiinnitetään lähetyksiin kuljetusliikkeen edellyttämässä muodossa.
  4. Kuljetusliike saa inCoverilta automaattisesti lähetystiedot, joten se tietää, mitkä paketit on noudettava.
  5. Kuljetusliike noutaa inCoverin paketit ja skannaa Consignorin tarran, jolloin paketin seurantatiedot päivittyvät Consignor Portalissa. Portalia voivat käyttää sekä inCover itse että yrityksen asiakkaat inCoverin sivuston kautta.
  6. Kuljetusliike toimittaa paketin vastaanottajalle ja merkitsee paketin toimitetuksi inCoverin seurantahistoriaan skannaamalla Consignorin lähetystarran.

Teksti: Consignor, news@consignor.com
Pidämme sinut ajan tasalla kuljetusasioissa. Seuraa Consignoria linkedin logo

inCover:

Faktoja:

  • Firtalin verkkokaupat lähettävät yhteensä 220 000 lähetystä vuodessa, ja määrä on tarkoitus nostaa 300 000:een vuonna 2017.
  • Kaikki Firtalin verkkokaupat käyttävät samaa varastoa Tanskan Lystrupissa. Sieltä yritys lähettää tilaukset asiakkailleen eri puolilla Skandinaviaa ja Eurooppaa.
  • Firtalin palveluksessa toimii 30 henkeä, joista kolme työskentelee asiakaspalvelussa ja 12 varastolla.
Consignor