Delivery Management Software -ratkaisuja toimittava Consignor ilmoitti tänään kumppanuudestaan vaatetusalalla toimivan Superdryn kanssa.

”Olemme iloisia, että Superdry liittyy Consignorin asiakaskuntaan. Superdryn sijoitus ratkaisuumme luo vankan pohjan, jolle yritys voi rakentaa huippuluokan toimituspalvelunsa. Odotamme innolla yhteistyötä Superdryn tiimin strategisena kumppanina, jotta voimme yhdessä kasvattaa yrityksen palvelutasovalikoimaa, luoda uusia myyntikanavia ja parantaa tuottavuutta”, toteaa Consignor Ltd:n Managing Director Gary Carlile.

Consignor on toteuttanut Superdryn tavoitteen hallinnoida kaikkia Superdryn jakelukeskusten ja asiakkaiden välisiä tavarakuljetuksia sekä yrityksen maailmanlaajuista toimitusverkostoa tehokkaasti ja keskitetysti yhdeltä alustalta.

”Consignor on meille oikeanlainen kumppani, sillä yritys toimii ketterästi ja vastaa jatkuvasti muuttuviin liiketoiminnallisiin tarpeisiimme. Lisäksi Consignorin ratkaisu on vakaa ja skaalattava, ja voimme sen kautta työskennellä haluamiemme kuljetusliikkeiden kanssa. Consignor myös kehittää mielellään uusia konsepteja ja ideoita kanssamme. Nämä ovat meille tärkeitä tekijöitä, sillä strategianamme on tulla maailmanlaajuiseksi digitaaliseksi brändiksi digitaalisten toimitusketjujen ja operatiivisen tehokkuuden avulla”, Superdryn Logistics Director Gordon Knox kertoo.

Consignorin ja Superdryn välisen läheisen tiimityön avulla on voitu alle yhdeksässä kuukaudessa integroida Superdryn WMS-toimittajan, JDA:n, ratkaisu Consignoriin Isossa-Britanniassa, Euroopassa ja Yhdysvalloissa sijaitsevissa Superdryn jakelukeskuksissa, jotka palvelevat yrityksen vähittäis-, tukku- ja verkkokauppakanavia. Järjestelmään on myös lisätty 40 kuljetuspalvelua. Vaikka prosessi on vasta alkuvaiheessa, Superdry on jo saanut huomattavia etuja Consignorin käytöstä lähetystoiminnassaan:

”Koska voimme yhdistää verkkokaupastamme, tukkukaupoistamme ja liikkeistämme tulevat toimitustiedot yhteen paikkaan, meidän on helpompi tehdä strategisia päätöksiä ja suunnitella tulevaisuuttamme”, toteaa Superdryn Global eCommerce Service Manager Ben Willetts.

Kustannusten vähentäminen ja lähijakelun parantaminen

Consignorin teknologian avulla Superdry voi tehdä fiksumpia päätöksiä lähetyskulujen pienentämiseksi ja lähijakelupalveluiden parantamiseksi.

”Consignorin Shipping Rules -toiminnon ansiosta meidän on helpompi toteuttaa asiakkaille antamamme toimituslupaukset. Lisäksi Click and Collect -palvelumme asiakkaat voivat tarkistaa lähetysten tilan entistä helpommin. Myös ulkomaanlähetykset sujuvat nyt helpommin digitalisoitujen tullausasiakirjojen ansiosta”, Ben Willetts kertoo.

Consignorin ja Superdryn välinen kumppanuus on tärkeä molemmille osapuolille.

”Olemme ylpeitä siitä, että Superdry valitsi strategiseksi kumppanikseen juuri Consignorin. Superdry on kansainvälinen brändi, jonka kautta voimme tutustua vähittäiskauppaan entistä laajemmin. Näin tutkimus- ja kehitystiimimme on helpompi kehittää uusia ominaisuuksia, jotka lujittavat asemaamme markkinoilla myös tulevaisuudessa”, Consignor Groupin CEO Peter Tang Thomsen tiivistää.

Faktoja Superdrysta:

  • Superdry on perustettu Isossa-Britanniassa vuonna 2003.
  • Superdry valmistaa ja myy vaatteita.
  • Superdrylla on 515 Superdry-brändiä käyttävää toimipaikkaa (omia myymälöitä sekä edustus- ja lisenssiliikkeitä).
  • Superdry myy tuotteitaan yli 100 maassa 21 kansainvälisen sivustonsa kautta.
  • Superdry haluaa tarjota saumattomia toimituspalveluita erinomaisen asiakaspalvelun ja vaivattomien palautuspalveluiden kautta.

Faktoja Consignorista:

  • Consignor on perustettu vuonna 1997, ja nykyisin se toimittaa Delivery Management -ohjelmistoja verkkokaupoille ja muille lähetyksiä laativille yrityksille eri puolilla maailmaa.
  • Consignorilla on maailman suurin kuljetusliiketietokanta.
  • Consignorin ohjelmisto on kokonaisvaltainen ratkaisu, joka antaa asiakkaille kaikki näiden tarvitsemat työkalut lähetysten laatimiseen, seurantaan, skannaamiseen, vastaanottamiseen, palauttamiseen ja analysointiin.
  • Consignor käsittelee lähetyksiä yli 10 000 asiakkaalle eri puolilla maailmaa, ja yhtiön liikevaihdon odotetaan olevan vuonna 2018 noin 20 miljoonaa euroa.

 


Teksti: Consignor, news@consignor.com
Pidämme sinut ajan tasalla kuljetusasioissa. Seuraa Consignoria linkedin logo google plus logo